kopia

Igår så åkte vi och hämtade johanna för att sedan åka vidare till obk. Väl där så gick vi till Linn nästan direkt och sen vidare till Andreas efter ett tag. Där satt vi mest i soffan och gjorde inte så mycket så jag och Johanna bestämde oss för att gå ut och efter ett tag kom alla andra med ut.
Det var väl inte den roligaste kvällen jag varit med om men jag träffade folk jag inte sett på hela sommaren typ så det var väl lite kul. Jag och Johanna åkte sen hem med hennes bror så jag kom väl hem vid halv 2 där.










jag hittade mitt saknade thomas sabo armband för ca en vecka sen när jag städade i mitt rum. Den hade tydligen legat i en ficka på min skjorta! och jag som har letat som en galning..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0