workwork.

Nu har jag jobbat i nästan två veckor och det betyder att jag endast har en ynka vecka kvar. Det har verkligen gått jättefort tycker jag, men det kanske beror på att jobbet inte är så tråkigt trots allt och att all personal är rolig och bra. Jag är glad att jag tackade ja till jobbet fastän att jag var oerhört tveksam i början och hade nästan bestämt mig för att tacka nej.
Idag har vi iaf bakat som nästan alla andra dagar och denna gången blev det negerbollar. Det fikas verkligen mycket där måste jag säga haha..
Efter jobbet så kollade jag tv och sen fick mamma med mig ut på en runda på spåret, jag gillar inte att gå men ibland (även och det sker ganska så sällan så händer det) så kan jag få mina ryck då jag vill röra på mig. Efter det så kände jag mig nästan snurrig och mådde nästan lite smått illa men jag fattade snabbt vad det var. Jag har inte ätit mycket idag, men jag var verkligen inte hungrig när vi skulle äta. Men jag tog en macka och en liten youghurt så blev det mycket bättre. Nu ska jag snart in i duschen och sen ska jag nog göra mig redo för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0