it could be worse

hallåhallå.
Har inte hunnit med bloggen dom senaste dagarna. I lördags så kom mina bröder, farmor och farfar till oss och sen åt vi julmat tillsammans. Det satt inte helt fel men nu är jag allt annat än sugen på julmat för ett bra tag framöver. När dom sedan åkt hem så kollade jag på film tillsammans med mamma och pappa och åt en massa gott.

Igår så åkte jag till mariestad vid halv 11 för att kolla på en klänning till nyår. Vet inte om vi kommer hinna åka iväg något innan så vi stack iväg dit då det inte är så långt. Jag hittade mig en men sen får vi se om jag har den till nyår eller om jag hittar någon annan. Jag köpte även en matta och en whiteboardtavla till lägenheten.
När jag kom hem så duschade jag och fixade mig och sen åkte jag tillbaka till mariestad. Handlade först på oxen med Johanna och sen mötte vi upp Sara för att sedan dra vidare till Bert. Vi var inte där så länge utan gick sedan vidare till Björnes. Minda föräldrar kom sedan och hämtade mig och johanna vid kl 2.

Idag så är jag allt annat än pigg. Skulle helst vilja lägga mig i sängen och sova... Men jag har tagit ta i dagen och diskat alla bestick, tallrikar osv som sedan ska med till lägenheten. Kädes inte allt för kul men det var skönt att få det gjort. Nu funderar jag på att kolla en film och sedan äta något. slappt, mhm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0