J'ai maintenant pris les vacances de Noël

ojoj, jubel över min uppdatering!!
Nä, jag har verkligen tagit jullov nu kan jag säga!
-
Igår (tisdag) så hade vi avslutning (eller ja, avslutning och avslutning) i skolan. Efter det tog jag och Linda en fika i mariestad innan vi sedan begav oss hemåt. Hur skönt som helst med jullov men jag har inte riktigt fattat att det är julafton snart. Tyckte inte det var längesen man satt där i soffan med alla paket öppnade och kollade på svensson svensson med mamma och pappa.. Men, jag älskar julen så det ska bli kul!
-
Idag så har jag fixat en massa med julklappar samt klätt granen. Det luktar så himla gott nu när man sitter i soffan och granen står brevid. Ska ta och slänga upp ett par bilder på den snart ska ni se.. Ikväll så ska jag bara ta det lugnt och kanske kolla en film eller något. Känns skönt nu när allt är klart med julklapparna och dom väl ligger under granen. Passade på att klämma och känna lite innan jag la under dom meeen, mamma och pappa har lyckats bra. Jag tror knappt jag vet en enda grej..
jag och alex för två (?) år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0