Time for a movie.

Igår så var jag hemma från skolan för att jag mådde inte riktigt bra. Pluggade lite hemma istället så jag missade inte så mycket. Gick iaf till skolan idag. På hantverken så fick vi reda på att vi skulle styla om varandra imorgon på hantverken så vi fick leta fram frisyrer och make up som vi ville ha och sen öva lite på det. Jag ska göra på Erica men har dock inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra men ska kolla lite hemma och se om jag kan hitta något snyggt. Nu har jag engelska och vi ska kolla på en film. Skynda mig iväg till Hemmakväll för att köpa lite godis som jag kan ha nu. Jag är jättehungrig och har ont i huvudet, skulle helst vilja ha mat istället för godis men det får gå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0