dentistes, de kola et des crampes

Idag har det varit fullt upp i stort sett hela dagen. I skolan så hade jag inte så mycket och göra så jag åkte hem lite tidigare. Sen när jag kom hem så satte jag mig och läste ut min bok samt bloggade ett inlägg om den, nu är det bara ett kvar och det ska vara inte på fredag. Sen skulle jag till tandläkaren 15.20. Hon sa att allt såg toppen ut men.. min emalj var typ borta. Inte helt men en del. Det betyder att mina tänder har blivit utsatta för för mycket surt som sliter på emaljen. Jag visste direkt vad det var. Hon frågade om jag åt mycket frukt eller vad det kunde bero på. Då sa jag at det berodde på att jag dricker så mycket cola. Sa sedan hur mycket och ofta jag drack och då frågade hon om jag skulle kunna sluta med det helt. Jag fick typ en chock och sa sen "nej!" för det vet jag att jag inte kommer kunna göra. Men sa sedan att jag nog kunde dra ner på det och det ska jag verkligen försöka med. Jag skulle göra det och sen fick jag en tid igen om en månad. Då ska hon kolla om det har stoppats eller om det fortsätter änn.

När väl det var klart så åkte jag hem snabbt och bytte om och sen vidare till gymmet. Tränade ju med Johanna som vanligt. Dock blev det ingen lyckad träning för mig. När jag gjorde sit ups så hände något med min nacke. Det gjorde så fruktansvärt ont och jag kunde typ inte röra mig. Efter en stund så släppte det och då tänkte jag att jag skulle köra lite ben istället. Tro på fan att jag får kramp i mina fötter då.. Nee, det var inte min dag helt enkelt.
När jag kom hem så åt jag, färgade mammas hår, duschade och kollade bonde söker fru..
Imorgon har jag en rejäl sovmorgon och börjar inte förens 14.00. Vi ska ha tjejkväll i skolan, kolla film osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0