1000211

Idag så hade vi np i svenska, uppsats. Asså det känns som att jag skrev helt fel, och sen tyckte jag att alla alternativen var svåra! Men jag tror och hoppas att jag får G iaf. Jag satt ju som sagt inte tiden ut så vi hade en lång rast och då roade jag mig med kortspel med några. Det gick inge vidare för mig, men det var första gången jag spelade så jag kan väl skylla på det?
Sen hade vi iaf endast engelska och gympa och sen var det slut på dagen. Efter skolan åkte jag och gymmade lite med mamma, men jag tog det lungt eftersom jag är så himla förkyld..
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och sjunger för fulla muggar (tur att endast mamma är hemma). Men jag känner att det inte är det bästa för min hals. Snart kommer jag väl inte hunna prata, är hur hes som helst..


Dagens outfit.

gammal gosig tröja från bikbok, linne och tights..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0