100216

Åh, mitt internet vill fortfarande inte funka som det ska. Sen är det ännu segare pga att jag laddar ner lite filmer.. Men nu äntligen så kan jag blogga!
Idag så ska iaf Sara komma till mig. Hon kommer om ca en timme och sen ska vi gå på hog tsm sen sover hon även här. Sen imorgon så ska vi ju åka till karlskoga för att gå på bodaborg hahaha, det var längesen som jag var där men jag hoppas att det fortfarande är lika kul! Men det kommer säker att bli bra för att Jag, Sara, Linn och Johanna ska gå tsm.
Nu ska jag iaf hoppa in och duscha, jag sov med flätor inatt men det blev inte så lyckat om man säger så. Så jag duschar för att få bort det och sen kör jag på rakt hår!


Kommentarer
Postat av: andrea

Hejsan, fin blogg.

Allt bra? kram! =)

2010-02-16 @ 16:06:07
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: aerdna

hejsan fulblogg.

allt dåligt? sug!=)

2010-02-18 @ 00:23:08
URL: http://dohumor.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0