100221

Jag har typ inte uppdaterat något på hela lovet men jag har inte suttit mycket framför datorn alls faktiskt. Jag har mest varit med kompisar, chillat och kollat på film. Men jag tror att det kommer bli som vanligt nu igen när skolan börjar. Om det nu blir någon skola imorgon? Jag hörde att dom stängde igen vissa skolan pga snön, att det kunde rasa in tak osv. Men det händer väl säkert inte oss..

Nu ska jag iaf hoppa ur mina mjukiskläder och ta på mig något annat för vi ska åka till min bror en sväng. Efter det så tror jag att jag ska lägga upp lite bilder från veckan.
Kram.

Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! :D

Har satt igång Veckans blogg nu som många har frågat efter så nu hoppas jag att du är en av dem som anmäler sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0