Imorgon..

Imorgon så ska jag åka till örebro direkt eftter skolan så det kommer inte att bi något bloggande förens på kvällen. Jag ska köpa en byrå på ikea som jag har kollat på ett tag. Jag ska nämligen göra om lite i mitt rum. Ska även kolla på några bänkskivor som jag ska ha som skrivbord men jag tror inte att vi kommer hitta det men vi får se. Sen kommer vi säkert att åka en sväng till marieberg och kolla lite. Jag hade velat åka in till örebro och köpa löshår men det kanske jag och mamma kan göra på lovet ist :)


Sådär ser byrån ut. Jag ska ha en del av mina kläder i den för jag får inte plats i min garderob. Allt ligger bara huller om buller. Senare ska jag ha en tv sitta på väggen över, men det får bli när jag har köpt den. Tills vidare så får den helt enkelt stå på byrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0