Ja..

Igår så hann jag inte att blogga för att det var stressigt precis hela dagen! Skola, hem och duscha och fixa, möta upp Dino i hova, köpa presenter till Gabriel, äta på pizzan, fixa mig, fixa Gabriels present och sen gå till Gabriel för party! Men det var iaf bra igår, jag var lite trött och så men men..
Nu på morgonen så har vi hämtat Alexander, jag har saknat honom! Har inte sett honom på flera veckor nu. Vi åkte iaf ner till hova sen eftersom att det var lite marknad. Köpte ingenting men sen gick vi in på ica lite och handlade. Nu ska jag äta och sen ska vi kanske åka till Movallen och åka pulka med Alex!
Kommer bilder sen både från igår och idag, det kan jag lova!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0