100111

Inatt kunde jag inte somna.. Jag låg och vred och vände mig länge men kunde inte somna. Usch vad jobbigt det är, jag har kanske sammanlagt sovit en timme inatt. Men det var inga problem med att gå upp imorse iaf eftersom jag hade varit vaken länge. I skolan så vad jag övertrött och det blev då en hel del skratt haha.
När jag hade kommit hem så hann jag bara äta snabbt och sen var jag tvungen att åka till träningen. Det var skönt att röra på sig lite för att det har jag inte gjort på hela jullovet. Sen när jag kom hem därifrån så duschade jag och sen drack jag en kopp chai te och tog en macka.
Nu ska jag kolla på paradise hotel..
Kram.




Det var slut på batterierna i kameran så det fick bli mobilbilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0