100113

Jaha, nu har halva veckan gått och jag tycker att det har gått ganska så snabbt..
Idag så skulle vi välja elevensval och jag valde faktiskt idrott! Haha, jag höll på att dö idag. Vi skulle köra styrketräning och sen skulle jag göra bänkpress och efter att jag har gjort några "lyft" så orkade jag inte mer utan jag låg och sprattlade med mina ben för att jag inte fick upp stången haha.. Slutade med att erik fick hjälpa mig.
När jag kom hem åt jag mat och sen så tog jag på mig lager med kläder och åkte upp till stallet. Vi tolkade och det var hur kul som helst haha. Jag och Martin gav oss ut på djup snö och det slutade med att jag ramlade och ena skidan åkte av, sen fick jag inte på den mer..
När jag kom hem så duschade jag och sen hamnade jag här.  (ovanligt!)



Tröja: h&m
Linne: gina
Jeans: gina
halsband: lucia


gjorde även en inbakad fläta i luggen idag..
(kanske inte var så värst snyggt med toffsen men men, jag hade ingen annan)

Kommentarer
Postat av: Catja

SV: 164 ungefär :)

2010-01-13 @ 22:37:51
URL: http://catjastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0