AJ MIN MAGE!

Hej på er.
Inatt så vaknade jag vid halv 2 och hade så ont i magen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag gick upp tog en tablett och värmde en "kudde".  Sen gick jag och la mig i sängen med kudden på magen men det hjälpte inte. Jag tjöt tills jag fick världens huvudverk, då gick jag upp till mamma.. Asså seriöst jag har fan aldrig haft så ont i magen i hela mitt liv! Det kändes som en evighet innan taletten skulle hjälpa. Sen vid två släppte det och jag lyckades somna om!
Bra start på det nya året, men det var väldans tur att det hände inatt och inte igår!!
Sen blev jag iaf väckt kl 11, då var jag hur trött som helst men jag tvingade mig upp till teven. Kollade på tv och åt en macka. Nu funderar jag på om jag kanske ska gå ut och gå en sväng, då kanske jag vaknar till lite. Sen få jag se vad jag gör med resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0