Dagens..

Idag så var jag arg på morgonen för att vi fick stå mitt i vägen och vänta på bussen för att dom inte hade plogat..
Men det gick över när jag varit i skolan en stund. På matten så hade vi något prov och om man hade bland dom 4 bästa i skolan så gick man vidare till någon tävling i Falköping. Lycka till att jag vinner, jag fattade inte en enda fråga men som tur var så fanns det svar att välja mellan så jag kanske har något rätt? Men jag och Johanna kommer till Falköping ändå så, hahaha..
Idag måste jag verkligen stenplugga Franska för vi har prov imorgon. Så typiskt mig att plugga dagen innan, men igår var jag verkligen inte på humör..


Jag tog på mig min gosiga tröja idag och ett par jeanstights..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0