Igår.

Igår så kom jag till johanna runt halv 8 och då var både Sara och Linda där. Vi gjorde pitabröd med kyckling, jag var ju inte så hungrig om man säger så men jag tryckte i mig lite ändå (det var ju så gott). Senare så gick vi till bygget där det var lite folk och så. Sen drog vi hem igen runt halv 1 tror jag.



tröja: H&M
kjolen gjorde jag av ett linne som kommer från only
skärp: ?
tights: H&M


jag körde på toffs..


matmatmat


Linda



Sara & Johanna


Kollade i skolkatalogen, hahahaha jag höll på att dö av skratt.
hallå hallå tjejer
grannen
ufo
atom
adhd
kemi

vi spelade in en video som är så sjukt rolig, men den ska jag inte lägga upp här och sen kommer ingen att fatta ändå så..

Kommentarer
Postat av: linda

HAHA kvällen <3

2010-01-25 @ 19:26:46
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0