Jag vet..

Jag vet att det har varit väldigt dåligt med mitt bloggade på sista tiden men det är bara för att jag inte gör någonting på dagarna. Då har jag ingenting att skriva om och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men imorgon så ska jag ju åka och fixa mitt hår och då kommer jag sjävklart lägga upp bilder på resultatet. Ska faktiskt bli skönt att få fixa sig lite, jag har bara gått hemma i mina mjukiskläder osminkad sedan nyår.. Visst det är skönt det med men jag känner för att komma ut och fixa mig lite.
Nu ska jag gå och sova snart för jag kan inte sova så länge imorgon eftersom vi ska åka till mariestad kl 1.



Såhär går jag runt hela dagarna, osminkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0