Nyår.

Hej på er, bra uppdatering dom senaste dagarna jag vet!
men igår var det väldigt stressigt hela dagen och sen på kvällen var vi här. Det var mycket trevligt och vid 12slaget så var jag med dom jag tycker så mycket om. Vi skålade och delade ut nyårpussar! Sen gick vi ut och träffade folk, kollade på raketer (ytterst lite) och pratade i mobilen.
Sen var det ju vissa störande saker med, ett nej är ett nej men vissa verkar inte förstå det. Trodde inte det var så svårt, men tydligen. Men det lyckades inte så bra ändå och det var slut på det roliga ganska fort. Om du känner dig träffad, ta åt dig då!
Skönt att vissa var trevliga och gjorde kvällen bra!
Tack!

och, GOTT NYTT ÅR! Detta året ska bli bra, jag ska kämpa med mina betyg och försöka komma in på frisör. I sommar ska jag umgås med alla som jag tycker om. Ska ta vara på den sista terminen i skolan med min klass som jag kommer sakna! Sen ska jag börja gymnasiet..


Jag tog inte en enda bild igår, inte på min outfit eller unger kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0