Resultatet.

Sådär nu är jag hemma igen :)
Jag skulle vara hos madde kl 14:40 och sen var jag klar ca 15:15.. Jag blev nöjd med resultatet, måste säga att jag tycker hon är jätteduktig! Hon är så försiktig och sen blir jag alltid nöjd.

Efter det så mötte vi upp Marcus och så åt vi på valentino, gott var det men efter en stund mådde jag illa, fy. Sen åkte vi hem till Marcus och där var Alexander med. Han var helt galen haha.. :)
Nu ska jag hämta ett till glas cola (tycker verkligen synd om mina tänder, så mycket sött dom får stå ut med under loven..Men jag ska till tandläkaren igen den 12jan så att det är bäst att jag tar det lite lungt med det nu ett tag haha..) och sen kolla på tv eller kanske spela the sims 3? Får se..
Ha det bra Kram Amanda


 Före                                           Efter

Jag tycket att det är skillnad men det syns inte så mycket på bilden dock..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0