SEG!

Hallå.
Igår bloggade jag inte alls men jag var verkligen inte på humör! Jag låg bara i soffan och kollade på en rad med filmer igår. Jag var verkligen hur seg som helst men det blir så och idag vet jag inte heller vad jag ska göra. Jag vill ha sommar och sol! Tycker att det är alldeles för kallt nu lixom det är runt -15 och det är inte ok enligt mig! Visst det är mysigt med vinter men jag vill ha sommar just nu. Tänk vad skönt att ligga ute i solen och lyssna på musik med en kall dricka i handen. ÅH!
Nej nu ska jag inte prata mer om det för jag längat bara ännu mer då.
På måndag så börjar vi ju skolan igen och jag ser verkligen inte fram emot det. Nu kommer vi ha en massa nationella prov och det kommer gå åt helvete för mig känns det som haha.. Jaja, får försöka njuta av den lilla tid som är kvar på lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0