100710

Igår då så kom Johanna hit en liten stund och sen gick vi ner till Veras för att äta. Sara kom även dit en liten sväng och prata men hon blev inte långvarig. Jag och Johanna rörde oss vidare och hamnade hos simon men sen dog alla ut och då gick vi bara runt i hova. Det var väl sådär, alla bara glor hela tiden som om dom inte sett en människa förut men annars så var det trevligt. Lite senare så gick jag och Johanna för att möta Sara, hon trodde att vi var precis utanför huset så stackarn tog inte på sig några skor. Dock stog inte jag och Johanna där utan var en bra bit längre ner på gatan och väntade.
Efter att vi pratat lite med henne så gick vi tbx in mot Hova och gick sedan hem. Väl här hemma så var det några kompisar till mina föräldrar så jag satt uppe med dom tills runt halv 3.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0