40år

I söndags så var jag ju på kalas för min kusins mamma, hon hade fyllt 40år. När vi kom dit så tog vi endast en välkomsdrink och sen så gick vi för att kolla på kortegen men sen gick vi tbx igen och åt mat, fikade osv. Vid halv 9 så var det ju VM finalen och då bänkade jag mig tilsammans med några andra framför teven. Ett tag efter andra halvlek så gick vi hem och kollade klart på matchen. Jag skrek som bara den när spanien gjorde mål, mamma blev livrädd haha.. hon var tydligen inte med på det.
Vid halv 12 så bestämde vi oss för att gå ner till veras för att köpa hamburgare så det blev en liten kvällspromenad i värmen på det med.


bror, pappa, bror, malin


alexander


mamma


anton, alexander


min kusin linnéa sjöng och hennes vänner spelade gitarr. hon är faktiskt duktig på att sjunga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0