Lazy me.

Vet att jag inte har bloggat på typ tre dagar men jag har inte orkat. Jag har varit så trött nu dom senaste dagarna, det beror nog dels på allergitabletterna som jag tar, sen vill inte min förkylning ge sig så jag är så himla trött på det. Sol är det ju med och då vill jag inte sitta vid datorn (även om det blir en del data iaf).
Men imorgon kanske jag lägger upp ett par inlägg om jag orkar ta mig tid till det. Jag känner mig så himla lat men jag skyller allt på att jag är sjuk + tabletterna, haha.
Imorgon ska förresten jag och Sara gå på eclipse, längtar efter att se den så det ska bli väldigt kul. Har hört från många håll att den ska vara bra så jag har höga förväntningar (vilket kanske inte är så bra) på den.

Nej, nu ska jag ta mig en cola och sen slänga mig i soffan och lata mig ännu mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0