Packar för fullt.

Igår så fick vi reda på att det har blivit ändrade flygtider pga att dom strejkar nere i Grekland men flygtiderna blev bara till det bättre tycker jag. Egentligen skulle vi ha flygit någn gång runt 7 på morgonen men nu ska vi istället flyga 02.55 vilket gör att vi får en heldag nere på Kreta imorgon. Vi åker väl härifrån vid halv 10 eller något ikväll så de blir gööörbra.
Sara kommer väl hit om ett par timmar sen ska vi äta lite och sen åker vi.
Jag kommer som sagt att uppdatera om internet vill funka där nere men annars får det bli när jag kommer hem om en vecka. Självklart hoppas jag på att allt ska funka som det ska! Något/några inlägg kan ni iaf räkna med för att jag kommer säkert att hyra en dator där nere (brukar göra det) och då kommer jag självklart att skriva ett par rader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0