Sarahelg.

I lördags så åkte mina föräldrar till Tyskland/Danmark och då passade jag på att bjuda hem Sara hit. Hon kom väl hit runt kl1. Då spelade vi bland annat kubb och lite sånt men sen blev det så himla varmt så vi bestämde oss för att åka till korssjön för att ta oss ett dopp. Det var mitt första dopp för i år, haha jag vet sent! Men men, nu var det iaf väldigt skönt. Varmt men ändå så att man kunde svalka sig. Vi stannade inte där länge utan åkte hem ganska snabbt. Senare framåt kl 8 eller något så drog vi igång grillen och gjorde mat. Det blev kött, klyftpotatis, tzatziki och sallad till det och jag måste säga att vi lyckades väldigt bra med det! :)
Efter att vi ätit så duschade vi och fixade oss för att sedan åka på 18 & 20års fest. Det var mycket trevligt där! Jag och Sara fick även skjuts hem sen, väldigt skönt att slippa gå! Vi hade även då tänkt att bada men sen slutade det med att det bara var jag som ville bara så då sket vi i det och åkte raka vägen hem och sov istället.








ja, ni ser ju vem som leder :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0