Söndagen

På söndagen så vaknade jag av att Sara slängde ett täkte på mig så att jag vaknade. Men det var tur det så att vi kom upp i tid eftersom att vi hade tänkt att åka till stranden. Vi fixade lite mackor att ta med oss och sen så stack vi iväg. Vi var där några timmar och sen åkte vi hem igen. Väl hemma så var vi båda hur trötta som helst så vi satte oss på altanen men en massa gott och spelade lite kort. Sen vid kl 5 så åkte hon hem och då slog jag på en film som jag sedan somnade till.
Mamma och pappa kom hem runt kl halv 10, då var jag fortfarande trött så jag hälsade bara lite på dom, kollade vad som köpt och sen gick jag och la mig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0