Zero.

Noll uppdatering men jag har börjat jobba och haft annat för mig men jag ska försöka att lägga upp bilder till helgen från grekland. Vill lägga över bilderna från min mammas kamera med så att der blir några fler..
Men som sagt så har jag iaf börjat jobba på mogården nu, där är jag tilsammans med kristoffer på en avdelning och det går faktiskt jättebra. Jag var rädd i början eftersom jag inte direkt "gillar" gamla så utan är lite rädd för dom men det har gått bra. Idag så har vi bakat, fyllt på en massa saker i rummen, diskat och gått ut en sväng med några. Det är väldigt lugnt på dagarna och det är inte direkt något jobbigt jobb. Jag jobbar 08.00-14.30 sen har jag 30min rast med.


gammal bild men alltid något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0