100604

Idag tog jag moppen till skolan tillsammans med Johanna. Hon fortsatte till skolan mendas jag åkte till Skagersvik för vi skulle grilla där med franskan. Jättemysigt var det, tycker att det var en bra avslutning nu när vi inte kommer att ha någon mer franska.
Resten av dagen var det bara snack om betyg osv.
Efter skolan så åkte jag, Johanna & Sara till Gullmovallen eftersom vi hade träning där.





vår lilla franskagrupp




nat, linda & rasmus


marie-louise & sara
Jan (lärare) kom fram till mig och sara när vi låg där och sa att han hade en väldig lust att hälla en stor hink med kallt vatten över oss. Det lät ju väldigt snällt, haha..



jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0