100627

Idag så ringde Johanna vid kl 10 och väckte mig, då skulle dom snart komma förbi mig och så skulle vi dra till standen. Jag fick snabba mig som bara den men hann att bli klar i tid. Sen åkte vi till hulan och badade. Tyckte att det var lite kallt men skönt ändå. Tro att jag har bränt mig lite i bak på benen :o Brukar aldrig bränna mig men nu kanske jag får börja att smörja in mig..
Senare vid kl halv 3 eller något så packade vi ihop och åkte hem igen, men bestämde att vi ska tbx sen ikväll och grilla och ha de mysigt.
















Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så himla skönt med sommar när man kan göra en massa roliga saker. =)

2010-06-30 @ 13:35:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0