100630

Jag har inte updaterat så bra nu men jag har varit sjuk i feber osv och för det andra så är min kamera glömd hos Johanna (jag är inte förvånad för 5öre!). Meen jag har ju mammas kamera så jag kan väl inte riktigt klaga på det heller men eftersom jag inte orkat göra något när jag varit sjuk så finns det inget att fota. På tal om fota så tror jag att jag vet vad jag ska göra med pengarna som jag får efter att jag sommarjobbat. Jag ska köpa mig en systemkamera! Jag älskar att fota så varför inte lägga pengarna på något som jag verkligen vill ha. Dock skulle jag vilja köpa en nu och kanske låna pengar av mamma och pappa tills vidare eftersom jag ska jobba 26juli-13augusti så får jag pengarna ganska så sent.
Nog om det, nyss åt jag en god middag i form av kött, klyftpotatis och tsatziki och antar att det nu blir jordgubbar till efterrätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0