Glad Midsommar.

Sådär, nu har jag duschat, tagit på mig kläder, fixat håret och sminkat mig lite smått. Fick ta mammas smink idag eftersom hon har mörkare än mig men som tur är så har hon precis samma produkter så det gick hur bra som helst. Måste skaffa mig nytt smink nu eftersom jag inte kan använda det gamla när jag har fått färg. Fast jag tänker att om jag får mer färg så är det för ljus igen sen? Men då får jag väl helt enkelt skippa sminket isf. Jag överlever haha!
Om ett tag så kommer Johanna till mig, vi ska sitta och ta det lugnt ett tag och sen drar vi vidare på party. Vädret är ju underbart och hoppas bara på att det håller i sig nu så blir det perfekt.
Hoppas ni får en bra midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0