match och magont..

Hallåå
Idag väckte mamma mig vid 09:45 och sa att det var sol ute. Jag fattade absolut ingenting just för tillfället men så fort jag vaknat till lite så tassade jag ut i solen. Där blev jag inte liggandes länge eftersom det bara kom en massa moln och jag tyckte att det var för kallt. Då kan man ju gissa vad jag gjorde, jo hamnade här..
Nu har jag precis ätit mat, bakpotatis med lax OCH kött. Hahah, jag vet.. konstigt! men men. Ska strax börja packa väskan och sen knalla upp till movallen eftersom vi har match idag. Just nu känner jag inte för att vara med eftersom jag har lust att slänga min mage åt helvete. Men jag hoppas bara på att det ska gå över så att jag kan vara med. Detta kanske blir bland min sista match om jag inte kan spela i höst. Beror på hur det blir med gymnasie och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0