Örebro.

Lite innan 3 så kom vi iväg till Örebro vilket innebar att vi inte fick så jättelång tid på oss då affärerna stängde kl 7 men vi hann med en del ändå även om det var lite stressigt. Jag hade gärna velat haft lite mer tid på mig och kollat mera men men. Snart åker vi ju iväg och då kan jag kika där nere med.
Efter att vi shoppat klart så satte vi oss på en mysig resturang och åt mat. Jag och pappa tog varsin hamburgare som verkligen var jättegod!
Nu sitter jag här och snorar för fullt. Är så himla förkyld och de vill inte ge sig heller, mamma tror att det har med min gräsallergi att göra med med jag vet inte jag.


Det blev tunna kläder eftersom det är varmt och skönt ute.
Gröna shorts från veromoda samt ett linne från JC
Till det skor från DNA



har kollat in linnet förut på hemsidan hos h&m men det fannt inte i min storlek och inte heller i Örebro. Jag drog på mig en medium men insåg direkt att den var på tok för stor.. sur jag blir!
Hade velat ha den i puderrosa men den fanns endast i L, LYCKAT!




matmatmat


h&m


lindex


köpt på åhlens,  "49 White"
äntligen hittade jag ett vitt nagellack, som jag har letat! :D


fixa även ett par nya brillor eftersom mina andra gick sönder. Det blev ett par utav samma sort.


h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0