Torsdagen.

ÅH, jag hade precis skrivit klart allt och laggt in bilderna och så råkar jag trycka ner allt. Vad typiskt..
Börjar om helt enkelt.

Igår så begav jag mig till Mariestad direkt efter skolan tillsammans med mamma. kl 17:15 så hade jag tid hos Madde för att fixa till mitt hår och jag blev som alltid nöjd! Jag är rädd för att mitt hår ska bli helt risigt och förstört eftersom jag bleker det, men hon sa att mitt hår hade bra kvalité för att ha blekts så pass mycket. Jag har gjort slingor nu i ca 2-3år tror jag. Men jag har alltid varit blond, när jag var liten var jag kritvit i håret men sen har jag blivit mörkare. Jag kan verkligen inte se mig själv som brunett men jag hade tänkt att lägga i lite mörkare slingor. Egentligen så hade jag tänkt att ha gjort det i våras men sen bestämde jag mig för att vara helt blond i sommar och satsa på det i höst istället. Tror det kommer att bli snyggt!
När jag var klar så gick jag och mamma mot hamnen och delade på en baguette och det blev även glass efter det. Det var hur mysigt som helst att sitta där vid vattnet och äta när solen sken.




hade ätit upp halva glassen när bilden togs haha..


före


efter. bilden togs imorse (alltså dagen efter) och jag har heller inget smink där :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0