YEY!

Fin förkyling vill inte ge sig och nu har jag problem med att andas med så att det fick bli en liten tripp till vårdcentralen i Gullspång. Där fick jag andas in någon gas i 10min som gjorde att jag fick hjärtklappning, blev snurrig i huvet och skakade men men vad gör det. Nu kan jag iaf andas lättare och fick med min typ astma saker som jag måste ta i rätt ordning och en herrans massa andra mediciner till min gräsallergi.  Nu ska ja ta tabletter och grejer med. Suck!

(jag tror att den där gasen gav mig energi eller något för mina fingrar går som attans på tangentbordet och jag kan typ inte sitta still hahaha detta kanske kan bli kul!)


jag känner mig som en gammal tant med alla dessa mediciner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0