100305

Imorse så fick jag gå upp lite innan 6 men då åt jag bara frukost och fixade lite saker och sen åkte jag med mamma till jobbet. Där fick jag vänta i ca en timme men jag sminkade och fixade mig under tiden så tiden rann iväg ändå. Vid halv 8 så åkte vi från hova till örebro, vi skulle till conventum eller vad det hette där föreläsningen skulle vara.
Först var det några från en klass som intervjuades och sen kom det upp gubbe efter gubbe och pratade om lite saker och efter det kom en hel grupp med personer upp och debatterade. Då var bland annat Robert Aschberg med hahah, "vad säger du robban?"
Aja, det var väl inte sådär jättekul, lite långtråkigt men bättre än en dag i skolan iaf. Sen på vägen hem så stannade vi på mc donalds och åt mat.
(bilder kommer senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0