100323

Idag så har det varit ganska så lungt i skolan. Tisdagar är inte sådär jättejobbiga direkt.

  • Matte - jobbade som vanligt
  • Franska - gick igenom det vi gjort innan
  • Syslöjd - virkade dom sista 20min
  • Biologi - pluggade inför provet på torsdag
  • SO - jobbade med redovisningen

Efter skolan så åt jag pizza med Linda & Johannorna. Mums vad gott men jag ska alltid äta lite för mycket så jag mår illa efteråt.. Sen när jag kom hem så skulle mamma göra våfflor och jag kunde inte undvika att smaka på en men sen fick det vara nog. Nu behöver jag absolut inte äta mer idag, är proppmätt haha! Skulle inte sitta fel med en lite promenad nu men det hinner jag inte med..
Hörs senare, Kram.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0