Trött!

Matchen gick hyffsat bra måste jag säga, alla kämpade på och tycker att vi fungerar riktigt bra tsm.
Jag vet inte vad det blev i matchen men jag tror att vi förlorade med ett mål eller två.
Jag har varit hur seg som helst idag, somnade nästan i bilen både dit och hem så nu har jag bestämt mig för att lägga bloggandet åt sidan resten av dagen och tror att det kommer bli som vanligt imorgon igen.
Det är ju påsklov nästan vecka så det ska bli riktigt skönt att vila upp sig.
Ska kolla några avsnitt av how I met your mother och sen blir det kanske någon film på det med. Jag har ett helt bord fullt med godis men jag mår redan illa bara jag tänker på det. Tor att jag har ätit lite för mycket i helgen..

Vill ni kolla på lite bilder från dagen så kan ni kolla in våran lilla mästerfotograf emmas blogg för några bilder haha!
http://eemmaohlsson.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha mästerfotografen vet jag inte men ;)

<3

2010-03-28 @ 21:58:36
URL: http://eemmaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0