100504

Idag så var det som vanligt i skolan, segt och tråkigt. Imorgon så har vi nationellt prov i fysik typ hela dagen tror jag, kommer gå åt helvete för jag kan verkligen ingenting om fysik.
Vid halv sju var det iaf träning och det var ju ganska så bra gjort att EN kom från gullspång iaf! :) Duktigt! Men vi tränade med Damerna så det blev endel ändå.
Har precis duschat och tagit mig en smoothie nu och hade tänkt att sätta mig vid teven för jag är hur trött som helst nu..
Sur är jag med som ni kanske ser på texten, men men jag är verkligen inte på humör och det är lika bra att jag slutar skriva nu för annars kan det bli hur mycket onödigt (om hur sur jag är) som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0