100518

Idag har det varit väldigt lugn och skön dag. Dock hade vi np i franska idag men jag hoppas verkligen att det gick vägen. Måste kämpa med mina betyg nu det sista.  Sen har vi även övat inför music contest som är imorgon. Håller tummarna för att jag inte kommer att tappa bort mig eller något nu bara. Det ska bli kul att se alla andra men jag kan skippa att uppträda själv!
Hade även fotbollsträning idag i det fina vädret. Eller ja, det var fint i början men sen började det att spöregna vilket inte var riktigt lika kul förstås.
Nu ska jag iaf ta och stänga av datorn och plocka lite inför imorgon.
Kommer att lägga upp bilder från dagen här på bloggen imorgon eller på torsdag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0