100528

Idag så hade jag Kemiprov i skolan som jag hoppas att jag får bra på men det vad oerhört svårt måste jag säga. Efter vi var klara med det så begav vi oss ut i det fina vädret och solade och lyssnade på livemusik! Sen följdes det utav räkbaguette ute i hemkunskapen, mums!
Efter dagen i skolan så plockade mamma och pappa upp mig för att åka till Örebro. Jag lyckades efter många om och men (antingen var det för stor eller så ville jag ha den i en annan färg) att hitta en klänning till skolavslutningen. Jag var helt inne i att hitta en klänning och det gjorde att jag inte kollade på någonting annat typ..






innan skolan, inget smink. Det fick bli en kletig sminkning i bilen mot örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0