100531

Idag har det varit underbart väder när jag var i skolan och vi satt och tryckte mot väggen så fort vi fick tillfälle till det. Har nu insett att det är inte alls mycket kvar i skolan och idag har jag redan lämnat in två st böcker. Är även mycket möjligt att jag inte kommer ha någon mer franska i hela mitt liv. läskigt. Ärligt talat vet jag inte hur jag känner inför gymnasiet. Det är blandade känslor till tusen. Det ska bli skönt att komma bort från lilla gullspång och träffa nytt folk men jag kommer att sakna alla människor, klassen osv. Fast tror ändå att dom flesta tankarna är positiva och om jag nu kommer in på det jag vill så kommer jag nog att bli helnöjd!

Trots att jag pratar om att skolan snart är slut så har jag ett sista prov kvar. En sista ansträgning och sen är det slut. Det värsta är att provet är i matte och det kunde ju ha varit bättre om jag säger så.

Nu är jag grymt sugen på ben & jerrys glass men jag orkar inte åka ner till hova så det får bli lite nesquik duo istället. Kanske lite nyttigare, kanske lika onyttigt. Jag bryr mig inte.


francais

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0