Fredag-Göteborg

Igår så fick jag gå upp kl sex, det var lite segt men gick ändå ganska så bra eftersom jag visste att jag skulle göra något roligt. När vi kom till Törebda så visade det sig att tåger var försenat med typ 25min så vi fick sitta i bilen och vänta lite längre men sen kom vi iväg iaf.
Väl framme i Göteborg så visste varken jag eller mamma vart vi var från början men sen så gick det bättre efter ett tag. Vi knallade iaf runt där och kikade i affärer. Det var väldigt skönt väder, sol och varmt. Annat än vad det var därhemma.
Jag hittade iaf lite småsaker men ingen klänning till skolavslutingen. Jag provade massa men det var ingen som föll mig i smaken riktigt. Jag få väl försöka att hitta någon en annan dag men annars har jag en som jag får beställa och som jag även provade i Göteborg.
När vi kom tillbaka till Töreboda igen så åka jag och mamma till töreshov och kollade på fotboll för A-laget spelade. Det var kallt men vi kollade bara på sista halvleken så det gick ganska så bra ändå.
Väl hemma så plockade jag upp allt det jag handlat och sen hann jag inte med mycket mer förens jag stack iväg igen. Jag var inte hemma på hela dagen igår från kl 07:20-03:00. Men det var en mycket bra dag ändå från början till slut.


i bilden mot Töreboda, jag fick nästan kämpa för att hålla ögonen öppna.


mamma


maten som var såå god


kolla vad mina lockar gick ur under dagen..



en klänning som jag provade och även tyckte om men dock var det liite för stor. om jag rör mig för mycket är jag rädd att den ska kana ner. sen måste jag ha någonting under med för annars kanske jag visar hela rumpan..




sen avslutade vi dagen i Göteborg med en fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0