Music contest.

I onsdags så hade vi ju music song contest i skolan där vi får ta en låt och skriva om texten på den och sedan uppträda på biografen. Det är faktiskt ganska kul måste jag erkänna men väldigt nervöst när man väl står där. Själv så spelade jag gitarr i år och mina ben skakade när jag stog där uppe men som tur var så spelade jag inte fel!
Det slutade med att 9b vann över oss nior vilket jag inte tyckte var riktigt rättvist men men, inget att deppa över.

BILDBOMB!




johanna


linda & johanna


erica


johanna & johanna


linn, linda, johanna, erica & rebecca


rebecca, erica & johanna


linn & jag















linn & johanna


alla var ute i det fina vädret!


eric



sara & johanna


linda, sara & johanna


erica, rebecca & linn


johanna & jag


rasmus, linda, erica & rebecca

22 bilder i en smäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0