Slarver nr1.

Idag när jag kom till skolan så upptäckte jag att min mobil inte var i min ficka och insåg ganska sabbt att jag måste ha tappat den i bussen. Mamma ringde till västtrafik så dom skulle gå igenom bussen lite senare och där hittade dom den. Som tur är så har jag en kille som bor längre upp på gatan som jobbar där så har var snäll och tog med den hem så jag har precis hämtat den nu.
Jag måste verkligen börja ha lite koll på mina saker för jag slarvar bort precis allt. Jag har lyckats att slarva bort mitt thomas sabo armband med en massa berlocker vilket gör att det kostar endel. Varje berlock kostar 199-599kr.. Sorgligt, hoppas att jag kan ha sån tur att jag lyckas hitta det med men jag är tveksam till det. Får väl köpa ett nytt armband och sen börja om igen med att samla på mig berlocker.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa kemi, jublar.. Eller inte riktigt. Men jag måste ta tag i det så att jag har mitt VG.
Imorgon ska jag iaf åka till örebro direkt efter skolan i hopp om att  hitta något att ha på skolavlutningen. Om jag inte gör det vet jag inte vad jag ska ta mig till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0