Soligt.

I torsdags så var det otroligt varmt här. Tror att der låg runt 26grader, mycket skönt. På gympan så gick vi ner till skagersvik och några stollar badade. Men det var faktsikt hela 19grader så det var inte så kallt ändå.
När jag kom hem så var det bara att packa väskan och sen åka iväg på match i värsås. Det blev 3-3 i matchen men jag tyckte ändå att vi var snäppet bättre. Vi har kommit ihop väldigt bra i laget på så pass kort tid!




johanna




vet inte vad det är för fel på bilden, kolla mina skor haha.. ena är mini och den andra är megastor








johanna, linn & erica


linda


sara




johanna & linda


bilderna är tagna med min mobil så det är ingen vidare kvalité..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0