101103

Kan inte säga att jag inte har gjort någonting idag för det har jag faktiskt. Jag lagade faktiskt mat innan jag och mamma åkte iväg till mariestad. Väl i mariestad så blev det nya linser och sen en fika med mamma efter det. Jag kom hem för bara en liten stund sen så jag har inte hunnit med så mycket. Imorgon så ska jag också iväg men då blir det en sväng till Örebro istället. Jag vill köpa lite nya kläder för det var faktiskt väldigt längesen. Men det har varit så himla mycket nu så vi har helt enkelt inte hunnit med att åka iväg någonstans. Måste väl åka iväg snart igen för att köpa saker till lägenheten för det hinner vi inte imorgon. Då måste vi ha en hel dag på oss!
Och nu känner jag att jag kom in på lite fel spår haha.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0