101123

Hallåå.
Idag har det varit ett herrans snöande och blåsigt väder, fy.. Andra lektionen idag så hade vi idrott och då skulle vi gå till actic för att dansa. Det var en kille där som visade oss och satte sedan ihop en koreografi. Det var jättekul faktiskt!
Mot slutet av dagen så fick vi även reda på att imorgon så ska vi få vara lediga för att det skulle bli snöväder och då var dom oroliga men förbindelserna och så. Jag bockar och bugar över detta och hade tänkt att imorgon så ska jag mysa hela dagen. Speciellt om det ska bli dåligt väder.
När jag kom hem så hade mamma bakat muffins, underbara mamma. Har redan hunnit smocka i mig två stycken och dagen är ännu inte slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0