101130

I morse var jag inte glad kan jag säga. Pappa skjutsade mig till bussen och sen när jag kommer på den så är det typ ingen värme i den för att hon har den avstängd. Sen tar det en jäkla tid innan den blir varm igen. Inte nog med det, när jag kommer till töreboda så kommer inte tåget och det står heller ingenting. Jag ringde då till pappa så han skulle hämta mig men sen så sa dom att tåget skulle komma halv istället. Jag stog alltså ute i kylan i över 30min. Usch vad kallt det var alltså. När jag väl kom till skolan så var mina tår som isbitar.
Efter första lektionen så hade vi idrott, då skulle vi komma på danssteg till showen som vi ska ha. I början gick det jävligt trögt men sen gick det lite bättre. Dock är vi väldigt oseriösa ibland och bara hoppar runt haha..
Har nu bara två lektioner kvar och sen slutar jag. Då ska jag hem och plugga ännu mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0