Fransfärgning.

Idag så hade jag datakunskap när jag kom till skolan och efter det så hade vi en liten föreläsning. Det var en kille från goldwell som kom och berättade om deras produkter. Det är det märket som vi kommer att hålla på med och det tycker jag är bra för jag gillar deras produkter. Sista lektionen var hantverk och då skulle vi ge oss på att färga fransarna. I fredags så fick vi noppa och färga ögonbrynen (dock gjorde inte jag det för mina bryn är ganska så mörka och fylliga) och nu var det fransarnas tur. Det var lite knepigt att få fast lappen som skulle sitta under men sen gick det hur bra som helst. På mig syndes det ganska så mycket eftersom jag har ganska så ljusa fransar och jag är nöjd med resultatet.


bild från google, så ser det inte riktigt ut..



färgen vi använder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0